23 август 2020

Промяна, израстване, избор!

 

Credits by Dean Jackson

Начина, по който тази карикатура илюстрира израстването, промяната, която ни се случва е прекрасен! Растежът ни е факт, независимо, че нашите приятели, роднини, колеги си остават същите. Това дори не е избор. Това Е, което се случва! Крилете просто поникват .... и няма път обратно към пашкула. Но това, което имаме е: ИЗБОРА, който правим за нашия курс след растежа!

Не възнамеряваме да създаваме проблеми или дискомфорт на никого. Не се закачаме с пълзящите гъсеници, които ни карат да чувстваме вина и срам за новите крила. Въпреки, че може би критикуват промяната ни уж градивно. Дали и как да се отдалечим от такава "любов и лоялност", изборът е наш! Как да летим, колко високо и дали да виждаме повече нови пеперуди като нас или да чакаме при гъсениците с надежда скоро крилата им да се появят, изборът отново е наш! Летим или кръжим близо до земята? Умеем ли да пуснем? Това е дилема, с която всеки се сблъсква в даден момент от живота си, често много пъти дори.

Светът се развива, променя! Промяната е законът на Вселената, нищо не е постоянно.

Странно, как през годините поех ролята на пеперудата ... Аз също някога бях гъсеница. Всъщност много пъти съм играла ролята на гъсеница и съм карала пеперудите да се чувстват зле за полета си, осъждала съм. Неосъзнато! Някои пеперуди отлетяха от мен, чувствах се изоставена и плаках. 

Но вече знам и благодаря за това израстване.
Благодаря за Пътя.
Благодаря за даровете, които съпътстват всичко това. За "ясното знаене",  което се отключи и развива в мен, за погледа на голямата картина, които много често от моите приятели се бъркат с голяма самоувереност или голямо ЕГО. Но всичко е в реда на нещата, всеки вижда и тълкува от неговото стъпалце и ниво на израстване.

 Растете, летете, без осъждане и вина, а с много любов! 


"Когато се трансформира в пеперуда, гъсениците говорят не за красотата ѝ, а за нейната странност. Те искаха тя да се върне обратно в това, което винаги е била.
Но тя имаше крила!"  -  Dean Jackson


Започни промяната, не отлагай!

Свържи се с мен:

e-mail: tdicheva@gmail.com
facebook: ted.dicheva